Kontaktai || Kur galiu kreiptis, jei kiltų neaiškumų?

Norite sužinoti, kada užsakytos prekės bus pristatytos, nesivaržydami kreipkitės rašydami el. paštu info@oclean.lt arba skambindami telefonu +370 68031999.

Registracija parduotuvėje || Kodėl registruojantis reikia nurodyti ne tik adresą, bet ir telefoną?

Norėdami išvengti klaidingų užsakymų ar pasitaikančių netikslumų adresuose, mes prašome pateikti telefono numerį, kad iškilus neaiškumams (pavyzdžiui, sutartu laiku nieko nebūna prekės pristatymo vietoje nurodytu adresu) galėtume lengvai su Jumis susisiekti. Teisingas Jūsų adresas ir telefono numeris yra sėkmingo prekės pristatymo į namus garantas.

Garantijos || Ar Jūsų prekės naujos, turi garantinio aptarnavimo terminą?

Taip, medicinos technika, kuria prekiaujame, yra nauja ir kokybiška. Po prekės, turinčios garantinio aptarnavimo periodą, aprašymo yra nurodyta ir periodo trukmė (mėnesiais). Už prekės taisymą atsakingas garantijoje nurodytas pogarantinio aptarnavimo servisas. Jei prekė sugedo, skambinkite garantijoje nurodytu telefonu arba pristatykite prekę į servisą garantijoje nurodytu adresu. Jeigu kiltų neaiškumų, kreipkitės į Mus telefonu +370 68031999 arba el. paštu info@oclean.lt.

Mokančius internetu per banką prašome prisegti atspausdintą pavedimo kopiją, o tiems, kurie moka grynais kurjeriui, – perdavimo kvitelį.

Prekių užsakymas || Kaip galiu nusipirkti prekių šioje parduotuvėje?

Norėdami pirkti pirmiausia turite užsiregistruoti parduotuvės oclean.lt sistemoje. Smulkesnę informaciją apie pirkimą rasite skyrelyje „Kaip pirkti?“.

Prekių užsakymas || Kaip aš galiu peržiūrėti prekių krepšelio turinį?

Norėdami pasižiūrėti, kokias prekes įsidėjote į krepšelį, spustelėkite nuorodą „smulkiau“ prekių krepšelio skiltyje (viršutiniame dešiniajame kampe esantis kvadratas). Čia taip pat galėsite koreguoti prekių krepšelio turinį.

Prekių užsakymas || Kaip aš galiu koreguoti prekių krepšelio turinį?

Jūs galite koreguoti savo prekių krepšelį skiltyje „Krepšelio redagavimas“, kuri yra krepšelio peržiūros lange. Yra galimybė keisti jau užsakytų prekių kiekius, taip pat trinti pašalinti prekes iš krepšelio. Po bet kokių pakeitimų spustelėkite „Perskaičiuoti“, kad pamatytumėte kokia prekių krepšelio vertė. Jeigu esate patenkinti krepšelio sudėtimi, galite tęsti pirkimo procedūrą spustelėję „Užsakyti prekes“.

Prekių užsakymas || Kaip galiu keisti prekių pristatymo adresą?

Pildant užsakymo formą pagal nutylėjimą yra pateikiamas prekių pristatymo adresas, kurį Jūs nurodėte registruodamiesi parduotuvės sistemoje. Jūs pateiktoje užsakymo formoje galite keisti pristatymo adresą: nurodykite tikslius duomenis ir nepamirškite pagelbėti prekių pristatymo tarnybai „Pastabų“ lange patikslindami adreso ypatybes, tokias kaip laiptinės numeris, įėjimo vieta (kiemo ar gatvės pusė).

ne ilgiau kaip 3 darbo dienasKiekvienu atveju dėl pristatymo arba elektroniniu paštu info@oclean.lt.

Prekių pristatymas || Kiek kainuoja prekių pristatymas?

€ 0 – Atsiėmimas ofise (Totorių g. 3, Kaunas)

€ 3,5 – Prekių pristatymas į namus per DPD kurjerių tarnybą

€ 3 – Prekių pristatymas į DPD paštomatus

€ 3 – Prekių pristatymas į Omniva paštomatus

Prekių pristatymas || Ar galima prekes atsisiųsti už Lietuvos ribų?

Paprastai prekes pristatome tik Lietuvoje. Jeigu labai reikia prekes pristatyti už Lietuvos ribų, kreipkitės – kartu rasime, kaip tai padaryti. Susisiekti su Mumis elektroniniu paštu info@oclean.lt (kontaktai).

Kiti klausimai || Kaip dar pasiekiama Jūsų parduotuvė?

E-parduotuvė oclean.lt dar pasiekiama www.oclena.lt adresu.